Warning: Undefined array key "options" in /home/hokuto/domains/hokutoryu.org/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192

لباس هوکوتوریو

دفتر هوکوتوریو لباس های مختلف هوکوتوریو برای فروش دارد، به عنوان مثال. هودی های هوکوتوریو، تی شرت های مختلف و لباس های بدن نوزادان هوکوتوریو با کیفیت بسیار خوب. محصولات هوکوتوریو در ارتباط با اردوهای ملی نیز به فروش می رسد.

لیست قیمت:
هودی هوکوتوریو: 80 یورو
تی شرت هوکوتوریو: 25 یورو
تی شرت هوکوتوریو کودکان: 15 یورو
بدنه هوکوتوریو (کودک): 20 یورو

نشان هوکوتوریو: 7 یورو
پین هوکوتوریو: 1 یورو

لباس تمرین

در جوجوتسو هوکوتوریو، تمرین‌کنندگان کمربند سفید و رنگی کت و شلوار جوجوتسو سفید (gi) بدون نشان‌ها یا علامت‌های سازنده بزرگ می‌پوشند. این لباس امکان گلدوزی هوکوتوریو در پشت را فراهم می کند. نشان جهت استایل و نشان آستین باشگاه هر دو در سمت چپ روی کت و شلوار دوخته شده است.

کمربند مشکی جوجوتسو هوکوتوریو ممکن است از شلوار جوجوتسو مشکی با ژاکت جوجوتسو سفید استفاده کند. هانشی و کسانی که عنوان شیها دارند می توانند علاوه بر کت و شلوار سفید، یک ژاکت جوجوتسو آبی و یک شلوار سفید بپوشند. علاوه بر موارد فوق، یک نابینا می تواند کت و شلوار تمام مشکی بپوشد

یک تسمه مربوط به مقدار تسمه با Gi استفاده می شود. هیچ تی شرتی زیر جی پوشیده نمی شود (به جز دختران و خانم هایی که می توانند زیر تی شرت سفید بپوشند).

آداب تالار

هوکوتوریو جو جوتسو از آداب سنتی بودو استفاده می کند. اصل اساسی آداب، احترام و وفاداری نسبت به ورزش، سالن بدنسازی، حسی (استادان)، مربیان و همکاران آموزشی است. هر کارآموز باید اندازه و مهارت های شریک خود را در نظر بگیرد. سالن یا دوجو در اصل فضایی بود که به مدیتیشن اختصاص داده شده بود، بنابراین هیچ نوشیدنی، غذا خوردن یا معاشرت در آن وجود ندارد. مربی اقتدار مطلق در دوجو است. شما نمی توانید بدون اجازه مربی از دوجو خارج شوید یا وارد آن شوید.

تجهیزات

در دوره ابتدایی، لباس باید برای ورزش در داخل خانه مناسب باشد، تمرین با پاهای برهنه انجام می شود. در طول دوره، شما باید یک کت و شلوار آموزشی، جو-جوتسوگی، مناسب برای ورزش، و نشان های متعلق به آن را دریافت کنید: روی سینه سمت چپ “بر روی قلب” نشان Hokutoryu جو-جوتسو و در آستین چپ را بپوشید. استفاده از نشان باشگاه توصیه می شود. از پرچم ملی در اردوهای خارجی استفاده می شود. چسباندن برندهای دیگر به لباس مجاز نمی باشد. کیو یا نمرات کمربند دانش آموزی، یک کت و شلوار جوجوتسو سفید و یک کمربند رنگی با توجه به درجه کمربندشان بپوشند: سفید، زرد، نارنجی، سبز، آبی یا قهوه ای.

مدرک دان یا فوق لیسانس می تواند شلوار مشکی و کمربند مشکی با دان مشخص شده با کت و شلوار بپوشد. با این حال، رتبه های بالاتر دان همچنین می توانند کمربند قرمز-سفید (دان ششم تا هشتم) یا قرمز (دن 9-10) را ببندند. کمربندهای سبز و بالایی باید دستکش بوکس، خفاش فایبرگلاس یا چوب خیزران و چاقوهای چوبی مورد نیاز برای تمرین را حمل کنند.

یکی از اصول اصلی جوجوتسو و بودو تمیزی است: کارآموزان باید همیشه قبل از تمرین بررسی کنند که تجهیزات آنها تمیز و سالم و در غیر این صورت در شرایط مناسب باشد. قبل از شروع تمرینات، تمام حلقه ها، گردنبندها، گوشواره ها و زیورآلات بینی، ساعت و سایر جواهرات باید برداشته شوند. ناخن ها باید کوتاه باشند. هر موی بلندی بسته نگه داشته می شود. استفاده از لوازم آرایشی که لک می کند ممنوع است. کارآموز باید قبل از ورود به اتاق تمرین (دوجو) پاهای خود را بشوید تا کف تمرین (تاتامی) تمیز بماند. هنگام حرکت از رختکن به دوجو، کفش های داخلی، صندل یا موارد مشابه باید پوشیده شود.

تمرین کردن

دانش آموز باید قبل از شروع تمرین در محل حاضر شود. با این حال، دانش آموز در حالی که منتظر شروع شیفت آموزشی خود است، باید به گروه قبلی آرامش کامل آموزشی بدهد.

هنگام ورود و خروج از سالن بدنسازی و تاتامی، همیشه باید تعظیم کنید و به این ترتیب احترام خود را به شرکای آموزشی، مربیان و خود سالن نشان دهید.

کارت تمرین در محلی که برای آن در نظر گرفته شده باقی می ماند تا مربی تمرین را علامت بزند. اگر دانش آموز آسیبی داشته باشد که تمرین را محدود می کند یا دلیلی اجباری برای ترک تمرین قبل از مهلت مقرر داشته باشد، باید قبل از شروع آموزش در مورد آن به مربی اطلاع داده شود.

در صورتی که شاگرد تاخیر داشته باشد و تمرین از قبل شروع شده باشد، شاگرد باید در حالت زانو زدن منتظر اجازه مربی برای آمدن به تاتامی باشد.

اگر دانش آموز در حین تمرین آسیب دید، باید به مربی اطلاع داده شود. ترک تاتامی بدون اجازه مجاز نیست.

در صورتی که دانش آموز باید قبل از پایان تمرینات را ترک کند، باید از مربی اجازه بگیرد و سپس به تنهایی آخرین کمان را انجام دهد.

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید

در تماس باشید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت معتلق به هوکوتوریو است