Warning: Undefined array key "options" in /home/hokuto/domains/hokutoryu.org/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192

مجوز داوری

مجوز داوری

 

WJJC مسابقات جهانی جو-جوتسو 2024

مسابقات جهانی جو-جیتسو WJJC در نوامبر 2024 در تاشکند، ازبکستان برگزار می شود. این مسابقات برای ورزشکاران تمام سیستم های مبارزه آزاد است و قوانین تماس کامل WFJ را می پذیرند. این مسابقات بخشی از نهمین دوره بازی های بین المللی هنرهای رزمی است. نهمین IMG در تاریخ 2.11.2024 شروع و در 8.11.2024 به پایان می رسد.

– دعوتنامه رسمی
– 
قوانین
– 
بسته اطلاع رسانی نهم IMG

هوکوتوریو جو-جوتسو یک شکل بسیار همه کاره از دفاع شخصی است. تکنیک های اساسی شامل مشت، لگد، پرتاب، قفل، چوک و تکنیک های مختلف رهاسازی و حمل و نقل است. علاوه بر مهارت های دفاع شخصی، هوکوتوریو جو جوتسو یک سرگرمی تناسب اندام خوب، همه کاره و چالش برانگیز را ارائه می دهد. همچنین امکان رقابت در جوجوتسو هوکوتوریو وجود دارد.

شما از طریق یک دوره ابتدایی در Hokutoryu شرکت می کنید، دوره های پایه در سراسر فنلاند برگزار می شود. شرکت در دوره پایه نیازی به تجربه قبلی در هنرهای رزمی ندارد، تناسب اندام با پیشرفت دوره افزایش می یابد. دوره مقدماتی جو-جوتسو هوکوتوریو به دانش آموز مهارت های اولیه دفاع شخصی و همچنین آمادگی برای تکمیل اولین مدرک کمربند را می دهد.

طول دوره پایه دو تا سه ماه می باشد. دوره ابتدایی با آزمون Hokutoryu ju-jutsu 5th Kyu یا کمربند زرد به پایان می رسد. قبل از تست کمربند، هوکوتوریوپاسی از باشگاه بازخرید می شود. این پاسپورت در طول دوران حرفه‌ای جوجوتسو او را همراهی می‌کند و دستاوردهای کمربند، اردوها و دستاوردهای مسابقات و غیره را ثبت می‌کند.

برای دوره ابتدایی به لباس مناسب برای ورزش داخل سالن نیاز دارید، بنابراین در همان ابتدا نیازی به جوجوتسوگی ندارید. مربیان زمان خرید کت و شلوار را به شما می گویند و شما را در خرید آن راهنمایی می کنند. برای مثال می توانید کت و شلوار را از فروشگاه رسمی Hokutoryu سفارش دهید.  از بودوگو ما همیشه روی تاتامی با پاهای برهنه تمرین می کنیم، قبل از تمرین پاهایمان را بشویم و خوب است برای رسیدن از رختکن به دوجو صندل همراه داشته باشیم

 


7
نوامبر 2024

مسابقات جهانی جو-جوتسو هوکوتوریو، تاشکند، ازبکستان

در هوکوتوریو جو جوتسو، مسابقات رقابتی با قوانین تماس کامل برگزار می شود، تکنیک های مجاز عبارتند از مشت، لگد، پرتاب، پرتاب و قفل و خفگی. زدن سر ممنوع لباس مسابقه جو-جوتسوگی است، محافظ های اجباری محافظ دهان، زیر شلواری برای مردان و محافظ سینه برای زنان است. زمان مسابقه 2×2 دقیقه است. مسابقه را می توان با ناک اوت، تسلیم حریف یا تصمیم داوران برنده شد.

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید

در تماس باشید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت معتلق به هوکوتوریو است