Warning: Undefined array key "options" in /home/hokuto/domains/hokutoryu.org/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192

آموزش

آموزش مربی

آموزش مربی و مربی در هوکوتوریو جو جوتسو

تمام مربیان جو-جوتسو هوکوتوریو آموزش دیده اند. هوکوتوریو جو جوتسو عضو انجمن کاراته فنلاند است و از مسیر آموزش مربیان و مربیان انجمن کاراته استفاده می کند . مسیر تمرینی انجمن کاراته بر اساس اصول VOK کمیته المپیک فنلاند (آموزش مربی و مربی) استادامه مطلب را اینجا بخوانید ). در توسعه تخصص مربیگری، هدف این است که در مراحل مختلف مسیر ورزشکار با توجه به عوامل کیفی ورزش کودکان، مرحله انتخابی و مرحله اوج، کارهای درست انجام شود. علاوه بر این، تمرینات سرگرمی و تناسب اندام نیز در آموزش لحاظ می شود.

برای آزمون رتبه 1 دان هوکوتوریو جو-جوتسو، لازم است که دوره آموزشی مربی VOK 1 را تکمیل کرده باشید. می توانید سطح مورد نیاز برای آموزش مربی و مربی سطح اول (VOK 1) را در وب سایت کمیته المپیک بیابید . علاوه بر بخش عمومی، آموزش شامل بخش رشته جو-جوتسو هوکوتوریو می باشد. علاوه بر صفحه کنترل جو-جوتسو، بخش ورزش شامل مواردی مانند. شناسایی ویژگی های خاص ورزش، آداب و اعمال و آشنایی با قوانین مسابقات و داوری. آموزش VOK 1 توصیه می شود به محض شروع کار علاقه مندان به عنوان دستیار مربی تکمیل شود.

در هوکوتوریو جو جوتسو، شناخت مهارت های شخصی قبلی نیز اجرا می شود. VOK 1 – بنابراین آموزش را می توان “درمان” کرد، یعنی صلاحیت شخصی قبلی را می توان تشخیص داد و صلاحیت محتوای آموزش را می توان به طور جزئی یا کامل در نظر گرفت. برای رویه Ahot، مربی باید خودش یک فرم آنلاین را پر کند، پس از آن ناظر آموزشی درباره مواردی که مدرس هنوز باید تکمیل کند، صحبت خواهد کرد. اطلاعات بیشتر را می توانید در اینجا بیابید .

آموزش کامل مربی و مربی در پاسپورت هوکوتوریو جو-جوتسو مشتاقان ثبت می شود، علاوه بر این، مربی یک نشان شایستگی و یک گواهی PDF دوره تکمیل شده در Suomisport را دریافت می کند. آموزش تکمیل شده مربی برای همه کسانی که در سطوح مختلف به امتحانات دان می آیند بررسی می شود.

فعالیت های نوجوانان

جوجوتسو جونیور هوکوتوریو

هوکوتوریو جو جوتسو یک ورزش دفاع شخصی و رقابتی ساده و موثر است. این ورزش شامل مشت، لگد، پرتاب و کشتی تشک است. تکنیک های اساسی همچنین شامل قفل ها و چوک ها و همچنین تکنیک های مختلف آزادسازی و حمل و نقل است

Hokutoryu junnu ju-jutsu برای علاقه مندان 7 تا 14 ساله اعمال شده است، تکنیک های نامناسب برای جوانان در این سن از تمرینات حذف شده است. آموزش واقع بینانه، اما بازیگوش است. هدف توسعه هماهنگی، وضعیت عضلانی، کنترل بدن و آگاهی و تمرکز است.

در دوره مقدماتی Hokutoryu junnu ju-jutsu، اصول اولیه جوجوتسو و آموزش دفاع شخصی، آداب ورزشگاه و اخلاق خوب را یاد می گیرید. در دوره مقدماتی، تکنیک های کنترل بدن، آکروباتیک و دفاع شخصی تمرین می شود. پس از پایان دوره، دانش آموز آماده است تا اولین مدرک کمربند اول را تکمیل کند. 5. کمربند مون یا زرد جونیور.

تاکید در دوره پایه بر توسعه مهارت های اساسی است: شجاعت، وضعیت بدن، کنترل بدن. والدین همچنین می توانند در یادگیری این موارد کمک کنند – با دادن فرصت به کودک برای تکرار چیزهایی که در این دوره یاد گرفته اند. طبق مشاهدات، دانش آموزانی که به سرعت پیشرفت می کنند، در خانه نیز تمرین می کنند. به عنوان مثال، حرکات سالتو به جلو/عقب یک حرکت آسان برای یادگیری از طریق تکرار است، به طور قابل توجهی به توسعه سایر حرکات آکروباتیک کمک می کند. با این حال، این فقط یک امکان است و نه یک الزام: آموزش فعال برای به دست آوردن الزامات کمربند زرد (5 ماه) در طول دوره کافی است.

فعالیت های رقابتی

مسابقات جوجوتسو هوکوتوریو تحت قوانین تماس کامل برگزار می شود. تکنیک های مجاز شامل مشت، لگد، پرتاب و پرتاب، قفل و خفگی مجاز بر اساس سن در سری های زیر 18 سال تعیین می شود. در سری جونیورها 7 تا 13 سال یک قفل مستقیم (جوجی گاتامه) مجاز است، در سری کادت های 14-15 سال تمام قفل های مجاز در قوانین مجاز است، در سریال جوانان 16-17 سال چوک علاوه بر مجاز است. قفل ها زدن سر ممنوع لباس مسابقه جو-جوتسوگی است، در سری زیر 18 سال، محافظ های اجباری عبارتند از محافظ دهان، محافظ ساق پا کاراته، محافظ پایین برای پسران و محافظ سینه برای دختران بالای 14 سال. زمان مسابقه 2×2 دقیقه است، بازی را می توان با تسلیم حریف یا با رای داور برنده شددر اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قوانین مسابقات نوجوانان بیابید .

جوجوتسو پلیس

جوجوتسو پلیسی یک مهارت استفاده از زور و دفاع از خود است که برای مقامات در نظر گرفته شده است که بر پایه هوکوتوریو جوجوتسو است و بر کنترل یک فرد خشن با استفاده از اصل ملایم ترین ابزار تأکید دارد.  

اصول جوجوتسو پلیسی همان ایده های جوجوتسو هوکوتوریو است که به غیرنظامیان آموزش داده می شود. ایده جو-جوتسو پلیس اجرای به موقع تکنیک های وظایف به شیوه ای کارآمد است. تعداد تکنیک‌ها برای کسانی که جوجوتسو پلیسی را تمرین می‌کنند در مقایسه با آموزش غیرنظامی کمی کمیاب‌تر است، زیرا جوجوتسو پلیس مهارتی است که مستقیماً در این حرفه قابل استفاده است، که باید در یک موقعیت واقعی به طور قابل اعتماد کار کند.

تمرکز بر ملاقات با یک فرد خشن، به عهده گرفتن آنها و تمرین اقدامات کنترلی است. مشکل رو به رشد مواد مخدر نیز در آموزش مورد توجه قرار می گیرد. آستانه درد یک فرد تحت تأثیر مواد مخدر اغلب بسیار بالا است و این واقعیت را باید هنگام تمرین اقدامات کنترلی به خاطر داشت. آموزش با استفاده از نیروی مورد استفاده توسط مقامات نیز بخشی از این برنامه است، همانطور که از طریق تاکتیک های عملیاتی اساسی می گذرد.

فعالیت واقعی جو-جوتسو پلیس در هلسینکی توسط Auvo Niinikedo در اوایل دهه 1980 آغاز شد. از محاسن هوکوتوریو جو جوتسو باید نام برد انتقال پلیس به استفاده از باتوم سخت به جای لاستیک سنتی “نوکیا“.

ایمنی شغلی پلیس و اداره کارآمد این شغل نیازمند رویکردهای حرفه ای است. دستبند بخشی از تجهیزات استاندارد پلیس در سراسر جهان است. تکنیک‌های تفنگ دستی موجود در هوکوتوریو جو-جوتسو، کارکرد کارآمد و ایمن را برای مشتری فراهم می‌کند.

جوجوتسو نظامی

در نیروهای دفاعی، نبرد نزدیک به موقعیتی اطلاق می شود که در آن حریف در فاصله نزدیک باید همیشه به کارآمدترین و سریع ترین راه موجود حذف شود. نبرد نزدیک در موقعیت‌های کاملاً متفاوتی می‌تواند مورد سؤال قرار گیرد، مانند هنگام جنگیدن در موقعیت دفاعی خود یا حریف، در یک مرکز جمعیت، و همچنین در مأموریت‌های مختلف چریکی و ویژه. در نبرد نزدیک، شخص در درجه اول از اسلحه گرم شخصی خود استفاده می کند، ابتدا با تیراندازی و سپس با ضربه زدن یا چاقو زدن. در مرحله بعد از سایر سلاح های سرد و ابزارهای دست ساز استفاده می شود. در صورت لزوم، فرد باید بتواند حریف را بدون سلاح شکست دهد.

هدف

مهارت مبارزه نزدیک بخش مهمی از مهارت های اساسی یک سرباز در تمام شاخه های دفاعی و سلاح ها است. هدف از آموزش رزم نزدیک، توسعه مهارت های فنی رزمی نزدیک، وضعیت جسمانی، شجاعت، اعتماد به نفس، روحیه جنگندگی و ابتکار سرباز برای غلبه بر موقعیت رزمی است. هدف کنترل عمل سریع و غریزی با اقدامات ساده و سرراست برای رام کردن مهاجم است. در امنیت در زمان صلح و خدمت سربازی، و همچنین در عملیات پلیس نظامی، فرد باید بتواند به طور موثر دستگیر و مهار کند، اما در عین حال با در نظر گرفتن این که هیچ خشونتی بیشتر از آنچه که شرایط لازم است استفاده نمی شود.

جوجوتسو برای سربازان به عنوان بخشی از آموزش رزمی نزدیک در نظر گرفته شده است

تکنیک های نظامی جو جوتسو به عنوان بخشی از آموزش رزم نزدیک در آموزش غواصان رزمی، آموزش پلیس نظامی و آموزش کادت های زمینی و دریایی در دانشگاه دفاع ملی استفاده شده است. تکنیک‌های جوجوتسو نظامی ساده و سرراست هستند و هدف آن‌ها رسیدن به اهداف تعیین‌شده برای نبرد نزدیک حتی پس از یک دوره آموزشی کوتاه است.

آموزش جوجوتسو نظامی شامل موارد زیر است:

موقعیت دفاعی
حرکت
جاخالی دادن
دفاع در برابر حریفان مسلح و غیرمسلح
مشت
لگد
پرتاب و سقوط
تکنیک های سقوط
رها شدن از چنگال
دستگیره های کنترلی و حمل و نقل
استفاده از باتوم، دستبند و چاقو
اشکال مختلف مسابقات آزاد

جوجوتسو نظامی به عنوان بخشی از سایر فعالیت های جوجوتسو

جوجوتسو نظامی فقط برای نیازهای آموزشی نظامی نیروهای دفاعی در نظر گرفته شده است. با این حال، شباهت های زیادی با جوجوتسو پلیس و مرزبانی دارد. مهم ترین تفاوت به عنوان مثال است. صراحت تکنیک ها و کار با چاقو. یک تمرین‌کننده جو-جوتسو نظامی علاوه بر تکنیک‌های خود، مهارت‌های مشابهی با یک تمرین‌کننده معمولی جو-جوتسو هوکوتوریو دارد. این به شما این فرصت را می دهد که نه تنها با گروه خاص خود، بلکه با دیگر علاقه مندان به جوجوتسو تمرین کنید.

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید

در تماس باشید